If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Абе и на мен много ми харесва,тъпото е че все още нямам финансиПроблема е че е в Катания,което се намира на остров Сицилия,няма кой да отиде да я види,разходите за автовоз ще са доста,и доколкото знам много малко хора се навиват да ходят дотам,общо взето доста въпросителни
Ако има някой от Сливен ще съм му много благодарен, ако може да хвърли един бърз поглед на тая алфа, да каже дали си струва да се разкарвам от София да я гледам.
Ако има някой от Сливен ще съм му много благодарен, ако може да хвърли един бърз поглед на тая алфа, да каже дали си струва да се разкарвам от София да я гледам.
Какво й е съмнителното?
В тази криза и за 6000 лв. ще я дадат, ако са на зор. Все пак е 2001г.
Не знам само от къде ги взимат тия 10 airbags
147 има макс 6 - 2 отпред, 2 в седалките и 2 завеси от двете страни.
Какво й е съмнителното?
В тази криза и за 6000 лв. ще я дадат, ако са на зор. Все пак е 2001г.
Не знам само от къде ги взимат тия 10 airbags
147 има макс 6 - 2 отпред, 2 в седалките и 2 завеси от двете страни.
броят надписите
147 2.0 Selespeed51%Sofia Driving Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving 156 2.4 JTD - ex
Какво й е съмнителното?
В тази криза и за 6000 лв. ще я дадат, ако са на зор. Все пак е 2001г.
Не знам само от къде ги взимат тия 10 airbags
147 има макс 6 - 2 отпред, 2 в седалките и 2 завеси от двете страни.
Идиоти бре
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Ако все още човека се чуди дали бензин или дизел..Според мен с 4 месечния си опит на 1.6 внос от швейцария...Ако тръгнеш да правиш ремонти по дизела си ебало икономията...бях четири месеца на работа в Англия... с доста хора поговорих, стана ми ясно че по принцип в чужбина дизела се използва за РАБОТА , служебна кола говорим за средния и ниския клас коли, та по тоя ред на мисли там в Англия англичаните продават бнзиновите си коли след 80 000 мили или около 140 000 км средно статистическо,докато дизела след 200 000 мили, или над 320 000 км,в www.autotrader.co.uk , може да се уверите че ако не е проблемна не се продава, Германия и другите европейски страни също.Със Италия нещата са по специфични, поради занижение автомобилен контрол , както в България, техническия преглед им е изключително невзрачен, не съветвам някой да си купи кола бегачка от Италия, особено Дизел, който е доста на късмет. Познат си купи Опел Астра 6 годишен купе спортен дизел 2000 кубика, цяла скоростна кутия смени щото се посра и му изтече като на бременна жена водите...
Ако все още човека се чуди дали бензин или дизел..Според мен с 4 месечния си опит на 1.6 внос от швейцария...Ако тръгнеш да правиш ремонти по дизела си ебало икономията...бях четири месеца на работа в Англия... с доста хора поговорих, стана ми ясно че по принцип в чужбина дизела се използва за РАБОТА , служебна кола говорим за средния и ниския клас коли, та по тоя ред на мисли там в Англия англичаните продават бнзиновите си коли след 80 000 мили или около 140 000 км средно статистическо,докато дизела след 200 000 мили, или над 320 000 км,в www.autotrader.co.uk , може да се уверите че ако не е проблемна не се продава, Германия и другите европейски страни също.Със Италия нещата са по специфични, поради занижение автомобилен контрол , както в България, техническия преглед им е изключително невзрачен, не съветвам някой да си купи кола бегачка от Италия, особено Дизел, който е доста на късмет. Познат си купи Опел Астра 6 годишен купе спортен дизел 2000 кубика, цяла скоростна кутия смени щото се посра и му изтече като на бременна жена водите...
Само че Алфата не се вписва в понятието "служебен автомобил" - твърде е капризна и скъпа за поддръжка, да не говорим че е доста скъпа и като нова Иначе за Опел, Форд, Пежо, Ситроен и други бюджетни марки, горното твърдение е абсолютно вярно, но човека не е тръгнал да си купува Vauxhall на старо от UK, нали?
Само че Алфата не се вписва в понятието "служебен автомобил" - твърде е капризна и скъпа за поддръжка, да не говорим че е доста скъпа и като нова Иначе за Опел, Форд, Пежо, Ситроен и други бюджетни марки, горното твърдение е абсолютно вярно, но човека не е тръгнал да си купува Vauxhall на старо от UK, нали?
Тук отново не си прав,гарантирам ти че има страшно много служебни Алфи в Европата
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Айде бе, като изключим италианската полиция, кой друг използва масово Алфа като служебна кола? Има много по-евтини, и за съжаление по-качествени варианти, от Алфа Ромео за тази цел. Виж, ако някой мениджър е бил фен на тази марка и е решил да ползва такава за служебна, може. Ако имаше много служебни алфи едва ли щяха така да кретат с продажбите
Comment